Вівторок
19.03.2024
05:31
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мій сайт
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [9]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 12

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 9
Показано матеріалів: 1-9

У навчально-методичному посібнику представлено теоретико-методологічні, нормативно-правові та організаційно-методичні засади інклюзивної освіти. Висвітлюються питання диференційованого викладання та оцінювання навчальних досягнень та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі; взаємодії з різнопрофільними фахівцями та батьками дітей з особливими потребами; адаптації/модифікації й методики викладання; розроблення індивідуальних навчальних планів та програм для дітей з особливими освітніми потребами на основі визначення їхніх потреб тощо. Для поглибленого вивчення пропонуються корисні ресурси, які складають сучасні наукові матеріали зарубіжних вчених, зокрема, канадських.

Мої файли | Переглядів: 3441 | Завантажень: 554 | Додав: AlexSHOP | Дата: 19.02.2014 | Коментарі (1)

Навчально-методичні матеріали висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з найскладнішими порушеннями психофізичного розвитку (порушеннями слуху, зору, дітей із церебральним паралічем); методичні рекомендації щодо адаптації та модифікації навчального середовища; методичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу, специфіку роботи з батьками школярів і фахівцями; поради стосовно корисних ресурсів, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики.

Мої файли | Переглядів: 1135 | Завантажень: 84 | Додав: AlexSHOP | Дата: 19.02.2014 | Коментарі (0)

У програмно-методичному комплексі з урахуванням вимог Базового компонента дошкільної освіти та чинних програм розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку, психолінгвістичного та діяльнісного підходів представлено спеціальну програму із зазначенням як загальноосвітніх, так і корекційно-розвивальних завдань з розвитку мовленнєвої діяльності дітей п’ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення (ФФНМ) та окремі аспекти її реалізації.

Запропонована система корекційно-розвивальної роботи дошкільників п’ятого року життя із ФФНМ розрахована на педагогів спеціальних дошкільних навчальних закладів (ДНЗ) компенсуючого типу для дітей із порушеннями мовлення, дошкільних логопедичних пунктів при ДНЗ, працівників реабілітаційних центрів.
Мої файли | Переглядів: 1465 | Завантажень: 124 | Додав: AlexSHOP | Дата: 18.02.2014 | Коментарі (0)

Гриф Міністерства освіти і науки України

від 12.04.2013 № 1/11-6940

Програма складається з розділів:

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ (Дуброва І.М., Лощених В.П., Шмалько Л.П.)

ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ (Королько Н.І.

МУЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ (Дуброва І.М., Лощених В.П., Василевська О.О.)  

ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ТА ОСНОВИ ЗДОРОВЯ (Гладченко І.В.)

ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ (Гладченко І.В.)

ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НАВКОЛИШНІМ  (Блеч Г.О.)

СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ (Трикоз С.В.

  

Мої файли | Переглядів: 3570 | Завантажень: 334 | Додав: AlexSHOP | Дата: 17.09.2013 | Коментарі (0)

Посібник містить:

Програми:

Програма ранньої допомоги дітям сліпих та зі зниженим зором  від народження до 3-х років

Програма розвитку дітей сліпих та зі зниженим зором  від 3 до 6 років

Методичні рекомендації:

"Дидактичне забезпечення педагогічного супроводу дітей сліпих та зі зниженим зором дошкільного  віку "

Укладачі:

Вавіна Л. С. – к. пед. н., провідний науковий співробітник лабораторії тифлопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.

Бутенко В. А. – тифлопедагог вищої категорії, директор центру ранньої допомоги сім’ям „Сходинки подолання”.

Гудим І. М. – к. пед. н., завідувач лабораторії тифлопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.


 

Мої файли | Переглядів: 1720 | Завантажень: 133 | Додав: AlexSHOP | Дата: 12.09.2013 | Коментарі (0)

Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України

(Лист №1/11-18794 від 05.12.2012 р.)

У програмно-методичному  комплексі (автор Трофименко Л. І.) 

представлено зміст та методику логопедичних занять з корекції та попередження порушень мовленнєвого розвитку у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення III-IV рівня.

Комплекс складається із розділів: 1. Пояснювальна записка. 2. Нормативні показники мовленнєвого розвитку дітей 6-7 років життя. 3. Характеристика мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ. 4. Програма корекційного навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ. 5. Методичні рекомендації до корекційного навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ. 6. Мовленнєвий матеріал.

Програмно-методичний комплекс розроблено з урахуванням змісту та напрямів корекційного навчання з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку і є ланкою загальної системи подолання ЗНМ у дошкільників.


 

Мої файли | Переглядів: 3389 | Завантажень: 334 | Додав: AlexSHOP | Дата: 12.09.2013 | Коментарі (2)

Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом «Розквіт» розроблена з урахуванням сучасних тенденцій щодо інклюзивної освіти дітей з особливими потребами, а також – новітніх підходів до навчання та розвитку дітей з розладами аутичного спектра. Комплексна програма складається з семи розділів, які охоплюють освітні лінії: «Дитина в соціумі», «Мовлення дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина у світі культури», «Гра дитини», «Здоров’я та фізичний розвиток (як частина освітньої лінії «Особистість дитини»), а також розділ «Розвиток соціально-побутових навичок», який є  надзвичайно актуальним в контексті системного впливу на формування дітей, які мають розлади аутичного спектра. Зміст Комплексної програми узгоджено з програмою виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина» та «Базовим компонентом дошкільної освіти (нова редакція)». Особливу увагу приділено умовам продуктивного навчання та розвитку дітей з аутизмом, а також методам, формам та способам подання для них навчального матеріалу, зважаючи на унікальність їхньої психічної організації. Комплексну програму адресовано фахівцям психолого-педагогічного профілю, які опікуються проблемами дітей з розладами аутичного спектра.

 

 

Мої файли | Переглядів: 1733 | Завантажень: 106 | Додав: AlexSHOP | Дата: 12.09.2013 | Коментарі (0)

«Віконечко». Програма розвитку, навчання та виховання дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / за ред. проф. Т.В. Сак. –  2012.  238 с.

Програма розвитку, навчання та виховання дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку «Віконечко» – перша складова науково-методичних матеріалів, пов’язаних із модернізацією змісту спеціальної дошкільної освіти в Україні та гуманізацією її цілей і завдань. У програмі розкрито сутність психомоторного, пізнавального, мовленнєвого, соціального розвитку та особливості розвитку ігрової, образотворчої та конструктивної діяльності дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. З’ясовано, ключові освітні завдання, розкрито зміст педагогічної роботи, надано поради батькам та визначено орієнтовні результати освітньої роботи з дошкільниками із затримкою психічного розвитку різних вікових груп.

«Віконечко» є першою державною програмою нового типу, в якій відображено вимоги до розвиненості, вихованості й навченості дитини дошкільного віку із затримкою психічного розвитку.

Програма призначена для педагогічних працівників спеціальних дошкільних закладів, груп, навчально-виховних комплексів, батьків, студентів та викладачів вищих педагогічних навчальних закладів, які переймаються проблемою навчання й виховання дошкільників із затримкою психічного розвитку.

Мої файли | Переглядів: 1753 | Завантажень: 271 | Додав: AlexSHOP | Дата: 11.09.2013 | Коментарі (0)

Перелік навчальних  програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2012/2013 навчальному році.

Мої файли | Переглядів: 728 | Завантажень: 75 | Додав: AlexSHOP | Дата: 11.09.2013 | Коментарі (0)

Пошук

Друзі сайту