Комплексна
програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом «Розквіт» розроблена з урахуванням
сучасних тенденцій щодо інклюзивної освіти дітей з особливими потребами, а
також – новітніх підходів до навчання та розвитку дітей з розладами аутичного
спектра. Комплексна програма складається з семи розділів, які охоплюють освітні
лінії: «Дитина в соціумі», «Мовлення
дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина у світі культури»,
«Гра дитини», «Здоров’я та фізичний
розвиток (як частина освітньої лінії «Особистість дитини»), а також розділ «Розвиток
соціально-побутових навичок», який
є надзвичайно актуальним в контексті системного впливу на формування дітей,
які мають розлади аутичного спектра. Зміст Комплексної програми
узгоджено з програмою виховання і навчання дітей від двох до семи років
«Дитина» та «Базовим компонентом дошкільної освіти (нова
редакція)». Особливу увагу приділено умовам продуктивного навчання та
розвитку дітей з аутизмом, а також методам, формам та способам подання для них
навчального матеріалу, зважаючи на унікальність їхньої психічної організації.
Комплексну програму адресовано фахівцям психолого-педагогічного профілю, які
опікуються проблемами дітей з розладами аутичного спектра.
|