Середа
24.04.2024
01:05
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мій сайт
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 12

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Архів матеріалів

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

(постанова Кабінету Міністрів України
від 9 серпня 2017 р. № 588)

 

1. Період виконання ___________________________________________

2. Загальні відомості про учня:

прізвище, ... Читати далі »

Переглядів: 505 | Додав: lgdm4 | Дата: 09.11.2017 | Коментарі (0)

Корекційно-розвиткова робота – це система заходів, що дозволяють вирішувати завдання своєчасної допомоги дітям, що перебувають у загальноосвітньому просторі та мають особливі освітні потреби.

Із запровадженням інклюзивного навчання питання надання додаткових освітніх послуг пов’язане з принциповим положенням – забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їхнього навчання в загальноосвітніх навчальних закладах на основі особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей

Додаткові освітні послуг є потужним методичним інструментом, спрямованим на корекційний розвиток пізнавальної, емоційно-вольової сфер,  позитивних якостей особистості,  що дало б можливість значній частині дітей з особливими освітніми потребами  навчатися в в умовах загальноосвітньог ... Читати далі »

Переглядів: 489 | Додав: lgdm4 | Дата: 02.11.2017 | Коментарі (0)

Соціально-психологічний супровід організації навчально-виховного процесу з дітьми, які мають особливі освітні потреби, у 2017/2018 навчальному році

Переглядів: 446 | Додав: lgdm4 | Дата: 02.11.2017 | Коментарі (0)

Основне завдання асистента вчителя – допомога вчителю в забезпеченні особистісно зорієнтованого, індивідуального підходу в освітньому процесі, зокрема у створенні індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. Основні функції асистента вчителя є такими.

Організаційна: допомагає в організації освітнього процесу у класі з інклюзивним навчанням; надає допомогу учням з особливими освітніми потребами в організації  робочого місця; проводить спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів і потреб; допомагає концентрувати увагу, сприяє формуванню саморегуляції та самоконтролю учня; співпрацює з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною з особливими освітніми потребами та беруть участь у розробці індивідуальної програми розвитку. Асистент учителя забезпечує разом з іншими працівниками здор ... Читати далі »

Переглядів: 768 | Додав: lgdm4 | Дата: 23.10.2017 | Коментарі (0)

Про затвердження Базового переліку корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання для спеціальних загальноосвітніх закладів (класів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (наказ МОНУ від 11.04.2006  №289)

Переглядів: 432 | Додав: lgdm4 | Дата: 02.10.2017 | Коментарі (0)

« 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 10 »
Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Друзі сайту