Меню сайту |
|
|
Наше опитування |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Форма входу |
|
|
|
Головна » 2019 » Січень » 14 » На допомогу вчителю інклюзивного класу. Особливості корекційної роботи у навчанні дітей з порушенням зорової функції
10:42 На допомогу вчителю інклюзивного класу. Особливості корекційної роботи у навчанні дітей з порушенням зорової функції |
-
Дитина повинна сидіти так, щоб бачити написане на дошці без напруження і окулярів;
-
час від часу їй треба дивитись у вікно;
-
робоче місце дитини має бути гарно освітленим;
-
в організації робочого місця, обсягу матеріалу, наочності й методів навчання необхідно враховувати конкретний зоровий діагноз. Наприклад, короткозору дитину слід посадити ближче до дошки, а далекозору — подалі;
-
наочні посібники мають бути чіткими, яскравими, не дрібними. Якщо вчитель показує завдання на дошці, то він має переконатись, що дитина все бачить. Інакше вона виконає завдання неправильно не через його нерозуміння, а внаслідок неповноцінного його сприймання;
-
зорову роботу слід чергувати з усною чи дотиковою, враховуючи підвищену втомлюваність зору;
-
для зняття зорової вгоми після 10-15 хвилин зорового навантаження виконати спеціальні розслаблюючі вправи;
-
не перебільшувати обсяг домашніх завдань, щоб не перевантажувати зір. Ця вимога стосується як дітей з порушеннями зору, так і здорових учнів. Адже постійне перевантаження зорової функції може призвести до її порушення;
-
у роботі з дітьми використовувати не лише зір, а й збережені аналізатори (тобто у процесі обстеження об'єктів, наочності залучати дотик, нюх, слух);
-
враховувати повільність дитини при виконанні письмових завдань, читанні. 3 цією метою коригувати обсяг роботи, щоб учень не відставав від зрячих однокласників; використовувати компенсаторні механізми пам'яті, які сприятимуть підтримці оптимального темпу роботи;
-
з метою участі учнів з порушенням зору у фронтальній роботі класу для них необхідно підготувати індивідуальний дидактичний матеріал, наприклад, картки, таблиці, схеми;
-
слідкувати за поставою дитини: відстань від очей до робочої поверхні має бути не меншою за 30 см, для читання використовувати підставки;
-
мовлення вчителя має бути чітким, виразним, зрозумілим; вчитель має вголос коментувати всі свої дії (малювання, показ, письмо га ін.);
-
можна використовувати спеціальні адаптивні умови, наприклад, оптичні (окуляри, лінзи, призми), неоптичні (фломастери чорного кольору, кольорові маркери тощо).
|
Переглядів: 436 |
Додав: lgdm4
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Пошук |
|
|
Календар |
« Січень 2019 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
Архів записів |
|
|
Друзі сайту |
|
|
|