Меню сайту |
|
|
Наше опитування |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Форма входу |
|
|
|
Головна » Архів матеріалів
Переглядів: 416 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 06.09.2018
|
|
У 2018-2019 навчальному році при організації навчання дітей з особливими освітніми потребами потрібно використовувати
Переглядів: 482 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 31.08.2018
|
|
Нормативно-правове і навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в 2018-2019 навчальному році: особливості організації навчання дітей з особливими освітніми потребами, освітні програми, типові плани.
Переглядів: 341 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 23.08.2018
|
|
Встановлено 15 та 20 відсоткові доплати для вчителів підготовчих класів спеціальних шкіл, а також для педпрацівників і помічників вихователів в інклюзивних класах (групах) усіх освітніх закладів. Рішення про внесення відповідних змін до постанови КМУ від 25.08.2004 № 1096 «Про встановлення розміру доплати за окремі види педагогічної діяльності» прийняв Уряд України.
Відтепер вчителі в підготовчих класах спеціальних закладів загальної середньої освіти отримуватимуть доплату 20% за класне керівництво. Також педагоги таких класів матимуть 15% доплати за перевірку зошитів.
Окрему доплату в граничному розмірі 20% також встановлено для педпрацівників та помічників вихователів, які працюють в інклюзивних класах чи групах. Це поширюватиметься на заклади дошкільної, загальної серед
...
Читати далі »
Переглядів: 361 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 15.03.2018
|
|
Переглядів: 339 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 14.03.2018
|
|
Міністерство освіти і науки винесло на обговорення проект наказу “Про затвердження Положення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти”.
Проект відповідного наказу опублікували на сайті міністерства.
“На підставі висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини Команда супроводу складає індивідуальну програму розвитку дитини впродовж 30 днів з моменту зарахування дитини до закладу освіти. ІПР погоджується з батьками та вноситься на розгляд педагогічної ради та затвердження керівником закладу освіти“, &
...
Читати далі »
Переглядів: 461 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 14.02.2018
|
|
Одним із пріоритетних завдань Нової української школи є формування інклюзивного освітнього середовища. На цьому наголосив заступник Міністра освіти і науки Павло Хобзей під час міжнародної конференції «Інклюзія для всіх: освітня політика та практика».
«На 2017 рік Уряд вперше виділив цільову освітню субвенцію на інклюзивну освіту – 209,4 млн грн. Вона забезпечує проведення додаткових корекційно-розвиткових занять та придбання засобів корекції, дидактичного матеріалу тощо. На наступний рік уже заплановано збільшення цільової субвенції більш ніж вдвічі – в проект бюджету вона закладена на рівні 504 мільйонів гривень. Ця субвенція має заохочувати місцеві органи покращувати можливості інклюзивної освіти», - зазначив Павло Хобзей.
Переглядів: 407 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 27.12.2017
|
|
ЦК Профспілки працівників освіти і науки на запити з місць щодо оплати праці вчителя-дефектолога за роботу з учнями з особливими потребами та встановлення вчителю-дефектологу спеціальної школи для дітей з вадами слуху кваліфікаційної категорії за суміщуваною посадою вихователя і повідомляє наступне.
Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 № 88. Пунктом 3 Порядку передбачено, що субвенція спрямовується на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів (крім шкіл-інтернатів та навчально-реабілітаційних центрів), зокрема дітям глухим та зі зниженим слухом.
Відповідно до пункту 4 Порядку за рахунок субвенції зді
...
Читати далі »
Переглядів: 414 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 27.12.2017
|
|
Переглядів: 419 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 13.11.2017
|
|
З метою оцінювання індивідуальних досягнень учнів може бути використаний метод оцінювання портфоліо.
У листі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 18.05.2012
№ 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах» зазначається: «Портфоліо – це накопичувальна система оцінювання, що передбачає формування уміння учнів ставити цілі, планувати і організовувати власну навчальну діяльність; накопичення різних видів робіт, які засвідчують рух в індивідуальному розвитку; активну участь в інтеграції кількісних і якісних оцінок; підвищення ролі самооцінки&r
...
Читати далі »
Переглядів: 1008 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 09.11.2017
|
|
« 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 10 » |
|
Пошук |
|
|
Календар |
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
Архів записів |
|
|
Друзі сайту |
|
|
|