Вівторок
23.04.2024
22:00
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мій сайт
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 12

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Архів матеріалів
Переглядів: 416 | Додав: lgdm4 | Дата: 06.09.2018 | Коментарі (0)

У 2018-2019 навчальному році при організації навчання дітей з особливими освітніми потребами потрібно використовувати

Переглядів: 482 | Додав: lgdm4 | Дата: 31.08.2018 | Коментарі (0)

Нормативно-правове і навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в 2018-2019 навчальному році: особливості організації навчання дітей з особливими освітніми потребами, освітні програми, типові плани.

Переглядів: 341 | Додав: lgdm4 | Дата: 23.08.2018 | Коментарі (0)

Встановлено 15 та 20 відсоткові доплати для вчителів підготовчих класів спеціальних шкіл, а також для педпрацівників і помічників вихователів в інклюзивних класах (групах) усіх освітніх закладів. Рішення про внесення відповідних змін до постанови КМУ від 25.08.2004 № 1096 «Про встановлення розміру доплати за окремі види педагогічної діяльності» прийняв Уряд України.

Відтепер вчителі в підготовчих класах спеціальних закладів загальної середньої освіти отримуватимуть доплату 20% за класне керівництво. Також педагоги таких класів матимуть 15% доплати за перевірку зошитів.

 

Окрему доплату в граничному розмірі 20% також встановлено для педпрацівників та помічників вихователів, які працюють в інклюзивних класах чи групах. Це поширюватиметься на заклади дошкільної, загальної серед ... Читати далі »

Переглядів: 361 | Додав: lgdm4 | Дата: 15.03.2018 | Коментарі (0)

Міністерство освіти і науки винесло на обговорення проект наказу “Про затвердження Положення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти”.

Проект відповідного наказу опублікували на сайті міністерства.

На підставі висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини Команда супроводу складає індивідуальну програму розвитку дитини впродовж 30 днів з моменту зарахування дитини до закладу освіти. ІПР погоджується з батьками та вноситься на розгляд педагогічної ради та затвердження керівником закладу освіти“, & ... Читати далі »

Переглядів: 461 | Додав: lgdm4 | Дата: 14.02.2018 | Коментарі (0)

Одним із пріоритетних завдань Нової української школи є формування інклюзивного освітнього середовища. На цьому наголосив заступник Міністра освіти і науки Павло Хобзей під час міжнародної конференції «Інклюзія для всіх: освітня політика та практика».

«На 2017 рік Уряд вперше виділив цільову освітню субвенцію на інклюзивну освіту – 209,4 млн грн. Вона забезпечує проведення додаткових корекційно-розвиткових занять та придбання засобів корекції, дидактичного матеріалу тощо. На наступний рік уже заплановано збільшення цільової субвенції більш ніж вдвічі – в проект бюджету вона закладена на рівні 504 мільйонів гривень. Ця субвенція має заохочувати місцеві органи покращувати можливості інклюзивної освіти», - зазначив Павло Хобзей.

Переглядів: 407 | Додав: lgdm4 | Дата: 27.12.2017 | Коментарі (0)

ЦК Профспілки працівників освіти і науки на запити з місць щодо оплати праці вчителя-дефектолога за роботу з учнями з особливими потребами та встановлення вчителю-дефектологу спеціальної школи для дітей з вадами слуху кваліфікаційної категорії за суміщуваною посадою вихователя і повідомляє наступне.

Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 № 88. Пунктом 3 Порядку передбачено, що субвенція спрямовується на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів (крім шкіл-інтернатів та навчально-реабілітаційних центрів), зокрема дітям глухим та зі зниженим слухом.

Відповідно до пункту 4 Порядку за рахунок субвенції зді ... Читати далі »

Переглядів: 414 | Додав: lgdm4 | Дата: 27.12.2017 | Коментарі (0)

Асистент учителя в інклюзивному класі (навчально-методичний посібник)

Переглядів: 419 | Додав: lgdm4 | Дата: 13.11.2017 | Коментарі (0)

З метою оцінювання індивідуальних досягнень учнів може бути використаний метод оцінювання портфоліо.

У листі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 18.05.2012
№ 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах» зазначається: «Портфоліо – це накопичувальна система оцінювання, що передбачає формування уміння учнів ставити цілі, планувати і організовувати власну навчальну діяльність; накопичення різних видів робіт, які засвідчують рух в індивідуальному розвитку; активну участь в інтеграції кількісних і якісних оцінок; підвищення ролі самооцінки&r ... Читати далі »

Переглядів: 1008 | Додав: lgdm4 | Дата: 09.11.2017 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 10 »
Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Друзі сайту