У
навчально-методичному посібнику представлено теоретико-методологічні,
нормативно-правові та організаційно-методичні засади інклюзивної освіти.
Висвітлюються питання диференційованого викладання та оцінювання навчальних
досягнень та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному
середовищі; взаємодії з різнопрофільними фахівцями та батьками дітей з
особливими потребами; адаптації/модифікації й методики викладання;
розроблення індивідуальних навчальних планів та програм для дітей з особливими
освітніми потребами на основі визначення їхніх потреб тощо. Для поглибленого
вивчення пропонуються корисні ресурси, які складають сучасні наукові матеріали
зарубіжних вчених, зокрема, канадських.
Interview data was used to identify common themes such as the current state of PE in CPD programming, and key barriers and recommendations on how to engage patients in meaningful and practical ways <a href=https://viagr.top>how much viagra should i take</a>