Чи внесено зміни в Положення про дошкільний навчальний заклад про питання інклюзивної освіти? Хто приймає рішення про створення інклюзивної групи (груп) у дошкільному навчальному закладі? Які документи потрібні для зарахування дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивну групу дошкільного навчального закладу? Якою є наповнюваність інклюзивних груп? Чи відрізняється режим роботи в інклюзивних групах від роботи у групах загального розвитку? За якими програмами здійснюється навчально-виховний процес в інклюзивних групах дошкільного навчального закладу? Які додаткові послуги, крім освітніх, може отримати дитина з особливими освітніми потребами в дошкільному навчальному закладі? Чи передбачається в дошкільному навчальному закладі посада асистента вихователя? Якими є основні завдання та функції асистента вихователя? Чим відрізняється асистент вихователя від асистента дитини? Що таке індивідуальна група супроводу дитини? Як ввести у штатний розклад дошкільного навчального закладу посаду додаткового спеціаліста для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами?
Відповіді на ці запитання можна знайти за посиланням