Змістовно, цікаво, креативно пройшло засідання фокус-групи тифлопедагогів та вчителів-логопедів закладів дошкільної освіти в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) комбінованого типу №83 "Лісова казка" (завідувач Подзігун Ю. І., методист Колода А. А.) "Освітня кінезіологія як метод корекції мовлення у дітей з порушенням зору". Досвідом роботи з даного питання поділились з присутніми вчитель-логопед Бабич М.О. (ДНЗ №83), тифлопедагог Задувайло Т. П. (ДНЗ №83). Учасники засідання мали змогу виконати комплекс вправ, направлених на розвиток міжпівкульної взаємодії, зорово-моторної координації, дрібної моторики рук, попрацювати на міжпівкульних (дидактичних) дошках, які призначені для тренування обох півкуль головного мозку, виконати цікаві завдання: "Дзеркальне малювання", "Графічна проба", "Проба Хеда", дидактичну гру "Руки догори", струп-тест "Назвіть колір, яким записано текст"та ін.
В заключній частині учасники дійшли висновку, що заняття з нейропсихологічної корекції сприяють розвитку зорово-моторної координації, поліпшують пам'ять, увагу, підвищують працездатність, активізують пізнавальні процеси, підвищують здатність до довільного контролю та якість корекційної роботи.
|