Меню сайту |
|
|
Наше опитування |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Форма входу |
|
|
|
Головна » 2019 » Січень » 14
-
Дитина повинна сидіти так, щоб бачити написане на дошці без напруження і окулярів;
-
час від часу їй треба дивитись у вікно;
-
робоче місце дитини має бути гарно освітленим;
-
в організації робочого місця, обсягу матеріалу, наочності й методів навчання необхідно враховувати конкретний зоровий діагноз. Наприклад, короткозору дитину слід посадити ближче до дошки, а далекозору — подалі;
-
наочні посібники мають бути чіткими, яскравими, не дрібними. Якщо вчитель показує завдання на дошці, то він має переконатись, що дитина все бачить. Інакше вона виконає завдання неправильно не через його нерозуміння, а внаслідок неповноцінного його сприймання;
-
зорову роботу слід чергувати з усною чи дотиковою, враховуючи підвищену втомлюваність зору;
-
...
Читати далі »
Переглядів: 435 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 14.01.2019
|
|
|
|
|
Пошук |
|
|
Календар |
« Січень 2019 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
Архів записів |
|
|
Друзі сайту |
|
|
|