Субота
26.11.2022
22:36
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мій сайт
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 12

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Архів матеріалів

Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти (наказ МОНУ від 08.06.2018 №609)

Переглядів: 142 | Додав: lgdm4 | Дата: 16.10.2019 | Коментарі (0)

Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти (додаток до листа МОН від 13.11.2018 року №1/9-691) Детально можна ознайомитись за посиланням

Переглядів: 195 | Додав: lgdm4 | Дата: 16.10.2019 | Коментарі (0)

Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах (наказ МОНУ та МОЗУ)

Переглядів: 178 | Додав: lgdm4 | Дата: 02.10.2019 | Коментарі (0)

Наказ МОН № 693 від 25.06.2018 року Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами (навчальні плани) за посиланням

Переглядів: 316 | Додав: lgdm4 | Дата: 11.09.2019 | Коментарі (0)

Календарне планування з української мови 4 клас 1 семестр для дітей із затримкою психічного розвитку

Переглядів: 877 | Додав: lgdm4 | Дата: 11.09.2019 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації розроблено з метою реалізації законів України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", "Про загальну середню освіту",  "Про професійну (професійно-технічну) освіту", "Про вищу освіту", інших нормативно-правових актів.

Детальніше можна ознайомитися за посиланням

Переглядів: 187 | Додав: lgdm4 | Дата: 05.09.2019 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації розроблено з метою реалізації законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», інших нормативно-правових актів, що регламентують розвиток інклюзивного навчання в закладах освіти.

Національною радою реформ визнано інклюзивне навчання одним із  пріоритетів розвитку держави, що є одним із основних чинників реформування системи інституційного догляду та виховання дітей в Україні.

У 2018 році Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг» від 6 вересня 2018 року (№ 2541-VIII) внесено зміни до законів України «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту»,                                  ... Читати далі »

Переглядів: 164 | Додав: lgdm4 | Дата: 05.09.2019 | Коментарі (0)

Що ж потрібно для роботи асистента вчителя?

  1. ІПР. Основний документ (річний план роботи асистента вчителя) – індивідуальна програма розвитку, яку пишуть на кожну дитину з ООП індивідуально впродовж 2-х тижнів від початку навчання (“Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу”, наказ МОН від 08.06.2018, №609). Асистент вчителя разом з вчителем класу оцінює рівень досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР.
  2. Зведена таблиця (розклад уроків / вид діяльності). Оскільки допомога асистента вчителя може бути необхідна не на всіх уроках, у зведеній таблиці (розкладу та видів діяльності) можна відзначати, на яких саме уроках асистент вчителя має активно працювати в класі, а ... Читати далі »
Переглядів: 727 | Додав: lgdm4 | Дата: 25.04.2019 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації для вчителів, асистентів учителів, соціальних педагогів, які працюють з дітьми з особливими потребами в закладах загальної середньої освіти(посібник)

Переглядів: 226 | Додав: lgdm4 | Дата: 09.04.2019 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 ... 9 10 »
Пошук

Календар
«  Листопад 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Архів записів

Друзі сайту