Меню сайту |
|
 |
Наше опитування |
|
 |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
 |
Форма входу |
|
 |
|
Головна » Архів матеріалів
У додатку 17 до наказу МОН від 26.07.2018 № 814 подано перелік корекційно-розвиткових програми, які мають гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України».
Усі 46 корекційно-розвиткових програм у переліку призначені для використання в 1−4-х класах спеціальних ЗЗСО для роботи з дітьми :
з інтелектуальними порушеннями − 13
програм із затримкою психічного розвитку − 4
програми з порушеннями зору − 3
програми з порушеннями слуху − 6
програм з тяжкими порушеннями мовлення − 2
програми з порушеннями опорно-рухового апарату − 18 програм.
Детально перейти за посиланням
Переглядів: 358 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 26.12.2019
|
|
З 2020 року програма підвищення кваліфікації вчителів початкових класів міститиме новий обов'язковий модуль – інклюзивне навчання. Він має навчити педагогів працювати з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП), а також допомогти їм в організації роботи інклюзивного класу. Про це заявила заступниця Міністра освіти і науки Любомира Мандзій під час відкриття Форуму “Навчання без перешкод: як зробити українські школи інклюзивними” 22 листопада 2019 року, в Києві.
Під час форуму Любомира Мандзій наголосила, що вирішувати проблеми інклюзії, зокрема розвивати цей напрям, необхідно за допомогою взаємодії та співпраці як на центральному, так і на локальному рівнях.
«Жодна з систем – освіти, охорони здоров’я, соціального захисту – не може діяти лише самостійно. Ми мусимо докласти всіх зусиль, щоб налагодити взаємодію між установами, які приймають рішення на центральному рівні. Переконана, що це стане поштовхом для підтри
...
Читати далі »
Переглядів: 330 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 12.12.2019
|
|
Змістовно, цікаво, креативно пройшло засідання фокус-групи тифлопедагогів та вчителів-логопедів закладів дошкільної освіти в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) комбінованого типу №83 "Лісова казка" (завідувач Подзігун Ю. І., методист Колода А. А.) "Освітня кінезіологія як метод корекції мовлення у дітей з порушенням зору". Досвідом роботи з даного питання поділились з присутніми вчитель-логопед Бабич М.О. (ДНЗ №83), тифлопедагог Задувайло Т. П. (ДНЗ №83). Учасники засідання мали змогу виконати комплекс вправ, направлених на розвиток міжпівкульної взаємодії, зорово-моторної координації, дрібної моторики рук, попрацювати на міжпівкульних (дидактичних) дошках, які призначені для тренування обох півкуль головного мозку, виконати цікаві завдання: "Дзеркальне малювання", "Графічна проба"
...
Читати далі »
Переглядів: 192 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 22.11.2019
|
|
“Нова українська школа” розпочинає серію онлайн-трансляцій з експертами з інклюзії, під час яких вони відповідають на запитання читачів. Перша трансляція була з очільницею директорату інклюзивної і позашкільної освіти МОН Валентиною Хіврич.
Це – перша частина її відповідей. Подивитись трансляцію можна за цим посиланням.
Дивіться відповіді про:
Переглядів: 358 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 18.11.2019
|
|
14 листопада 2019 року відбувся семінар-практикум для вчителів-логопедів закладів дошкільної освіти "Система логопедичного впливу з подолання дислалії". на базі ЗДО №35 (директор Бараненко О. О,, методист Чунарьова В. Г.)
Питання "Сучасні погляди на дислалію. Корекція мовленнєвих та немовленнєвих розладів при дислалії" презентувала присутнім вчитель-логопед ЗДО №35 О. О. Хльобас. Індивідуальну роботу з дітьми 5-го року життя "Наші товариші - улюблені іграшки" (підготовчий етап) та "З ЛЕГО весело ми граємо - мовлення розвиваємо" (автоматизація звука [ р ] у складах, словах) продемонстрували учасникам вчителі- логопеди ЗДО №35 Н. І. Гук, О. М. Галаєва.
Мовний практикум "Новий український правопис: вивчаємо, впроваджуємо" провела з учасниками вихователь-методист ЗДО №35 В. Г. Чунарьова.
Цікавим та корисним було інформаційне повідомлення лікаря-отоларинголога, завідувача лор-відділення КЗ "ЧОЛ ЧОР"
...
Читати далі »
Переглядів: 346 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 14.11.2019
|
|
07 листопада 2019 року відбувся семінар-практикум для вчителів-логопедів логопедичного пункту при Департаменті освіти та гуманітарної політики "Дисграфія: від обстеження до корекції". В ході семінару були розглянуті питання:
- дисграфія у молодших школярів: причини, види, симптоми, профілактика,
- діагностичний матеріал як інструментарій для визначення наявності і типу порушень,
- методи та прийоми подолання дисграфії в сучасній корекційній роботі,
- попередження виникнення графічних та оптико-просторових помилок,
- завдання на виявлення рівня розвитку гнозису та праксису.
В практичній частині учасники мали нагоду виконати різноманітні цікаві завдання, направлені на подолання дисграфії.
Було цікаво, корисно, креативно.
Переглядів: 251 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 07.11.2019
|
|
Цікаво, захоплююче, креативно пройшов семінар-практикум для вчителів-логопедів закладів дошкільної освіти "Навчання елементів грамоти для дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ" на базі дошкільного навчального закладу (дитячий садок) спеціального типу №31 "Калинка" Черкаської міської ради (завідувач Лукаш О. В., методист Литвин О. В.). Про формування основ грамоти у дітей дошкільного віку із ЗНМ розповіла присутнім вчитель-логопед ДНЗ №31 Луб'янська І. О. До клубу "Грамотійко" для перегляду підгрупового підсумкового заняття з дітьми старшого дошкільного віку "Голосні звуки. Букви А,О,У,Е,И,І" запросила присутніх вчитель-логопед ДНЗ №31 Галич І. В. Логоритмічне заняття "Осінь в гості завітала" під прекрасний музичний супровід провела з вихованцями вчитель-логопед ДНЗ №31 Горобець Л. І.
...
Читати далі »
Переглядів: 396 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 23.10.2019
|
|
Переглядів: 199 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 21.10.2019
|
|
Переглядів: 230 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 16.10.2019
|
|
В Чеській Республіці всю систему освіти регулює Закон про освіту, що набув чинності в січні 2005 року. Серед основних термінів у цьому Законі є визначення, хто такі учні з особливими освітніми потребами, та визначення окремих цільових груп учнів (з інтелектуальними, сенсорними або фізичними порушеннями, з порушеннями мовлення, зі складними порушеннями, з аутизмом, з особливостями у навчанні та труднощами поведінки, соціально незахищених та тих, що мають хронічні хвороби).
Закон акцентує увагу на вихованні обдарованих і талановитих учнів. У 2014 році в оновленому Законі про освіту представлено нове визначення цільової групи учнів з особливими потребами як учнів, які мають право на додаткову підтримку для реалізації свого права на освіту.
Нове визначення базується на інклюзивному підході й ґрунтується на «потребі в положеннях про підтримку», які повинні надаватися усім учням, чиє здоров'я та/або умови ускладнюють їхній доступ до освіти. Такі терміни як
...
Читати далі »
Переглядів: 193 |
Додав: lgdm4 |
Дата: 16.10.2019
|
|
|
|
Пошук |
|
 |
Календар |
« Березень 2023 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
 |
Архів записів |
|
 |
Друзі сайту |
|
 |
|