Четвер
25.04.2024
13:48
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мій сайт
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 12

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Архів матеріалів

У додатку 17 до наказу МОН від 26.07.2018 № 814 подано перелік  корекційно-розвиткових програми, які мають гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України».

Усі 46 корекційно-розвиткових програм у переліку призначені для використання в 1−4-х  класах спеціальних ЗЗСО для роботи з дітьми :

з інтелектуальними порушеннями − 13

програм із затримкою психічного розвитку − 4

програми з порушеннями зору − 3

програми з порушеннями слуху − 6

програм з тяжкими порушеннями мовлення − 2

програми з порушеннями опорно-рухового апарату − 18 програм.

Детально перейти за посиланням

 

Переглядів: 394 | Додав: lgdm4 | Дата: 26.12.2019 | Коментарі (0)

З 2020 року програма підвищення кваліфікації вчителів початкових класів міститиме новий обов'язковий модуль – інклюзивне навчання. Він має навчити педагогів працювати з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП), а також допомогти їм в організації роботи інклюзивного класу. Про це заявила заступниця Міністра освіти і науки Любомира Мандзій під час відкриття Форуму “Навчання без перешкод: як зробити українські школи інклюзивними”  22 листопада 2019 року, в Києві.

Під час форуму Любомира Мандзій наголосила, що вирішувати проблеми інклюзії, зокрема розвивати цей напрям, необхідно за допомогою взаємодії та співпраці як на центральному, так і на локальному рівнях.

«Жодна з систем – освіти, охорони здоров’я, соціального захисту – не може діяти лише самостійно. Ми мусимо докласти всіх зусиль, щоб налагодити взаємодію між установами, які приймають рішення на центральному рівні. Переконана, що це стане поштовхом для підтри ... Читати далі »

Переглядів: 371 | Додав: lgdm4 | Дата: 12.12.2019 | Коментарі (0)

Змістовно, цікаво, креативно пройшло засідання фокус-групи тифлопедагогів та вчителів-логопедів закладів дошкільної освіти в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) комбінованого типу №83 "Лісова казка" (завідувач Подзігун Ю. І., методист Колода А. А.)  "Освітня кінезіологія як метод корекції мовлення у дітей з порушенням зору".  Досвідом роботи з даного питання поділились з присутніми вчитель-логопед  Бабич М.О. (ДНЗ №83), тифлопедагог  Задувайло Т. П. (ДНЗ №83). Учасники засідання мали змогу виконати комплекс вправ, направлених на розвиток міжпівкульної взаємодії, зорово-моторної координації,  дрібної  моторики рук, попрацювати на  міжпівкульних (дидактичних) дошках, які призначені для тренування обох півкуль головного мозку, виконати цікаві завдання: "Дзеркальне малювання", "Графічна проба" ... Читати далі »

Переглядів: 225 | Додав: lgdm4 | Дата: 22.11.2019 | Коментарі (0)

“Нова українська школа” розпочинає серію онлайн-трансляцій з експертами з інклюзії, під час яких вони відповідають на запитання читачів. Перша трансляція була з очільницею директорату інклюзивної і позашкільної освіти МОН Валентиною Хіврич.

 

Це – перша частина її відповідей. Подивитись трансляцію можна за цим посиланням.

Дивіться відповіді про:

Переглядів: 399 | Додав: lgdm4 | Дата: 18.11.2019 | Коментарі (0)

14 листопада 2019 року відбувся семінар-практикум для вчителів-логопедів закладів дошкільної освіти "Система логопедичного впливу з подолання дислалії". на базі ЗДО №35 (директор Бараненко О. О,, методист Чунарьова В. Г.)

Питання "Сучасні погляди на дислалію. Корекція мовленнєвих та немовленнєвих розладів при дислалії" презентувала присутнім вчитель-логопед ЗДО №35  О. О. Хльобас. Індивідуальну роботу з дітьми 5-го року життя "Наші товариші - улюблені іграшки" (підготовчий етап) та "З ЛЕГО весело ми граємо - мовлення розвиваємо" (автоматизація звука [ р ] у складах, словах) продемонстрували учасникам вчителі- логопеди ЗДО №35 Н. І. Гук, О. М. Галаєва.

Мовний практикум "Новий український правопис: вивчаємо, впроваджуємо" провела з учасниками вихователь-методист ЗДО №35 В. Г. Чунарьова.

Цікавим та корисним було інформаційне повідомлення лікаря-отоларинголога, завідувача лор-відділення КЗ "ЧОЛ ЧОР" ... Читати далі »

Переглядів: 385 | Додав: lgdm4 | Дата: 14.11.2019 | Коментарі (0)

07 листопада 2019 року відбувся семінар-практикум для вчителів-логопедів логопедичного пункту при Департаменті освіти та гуманітарної політики "Дисграфія: від обстеження до корекції". В ході семінару були розглянуті питання:

- дисграфія у молодших школярів: причини, види, симптоми, профілактика,

- діагностичний матеріал як інструментарій для визначення наявності і типу порушень,

- методи та прийоми подолання дисграфії в сучасній корекційній роботі,

- попередження виникнення графічних та оптико-просторових помилок,

- завдання на виявлення рівня розвитку гнозису та праксису.

В практичній частині учасники мали нагоду виконати різноманітні цікаві завдання, направлені на подолання дисграфії.

Було цікаво, корисно, креативно.

Переглядів: 284 | Додав: lgdm4 | Дата: 07.11.2019 | Коментарі (0)

Цікаво, захоплююче, креативно пройшов семінар-практикум для вчителів-логопедів закладів дошкільної освіти "Навчання елементів грамоти для дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ" на базі дошкільного навчального закладу (дитячий садок) спеціального типу №31 "Калинка" Черкаської міської ради (завідувач Лукаш О. В., методист Литвин О. В.). Про формування основ грамоти у дітей дошкільного віку із ЗНМ розповіла присутнім вчитель-логопед ДНЗ №31 Луб'янська І. О. До клубу "Грамотійко" для перегляду підгрупового підсумкового заняття з дітьми старшого дошкільного віку "Голосні звуки. Букви А,О,У,Е,И,І" запросила присутніх вчитель-логопед ДНЗ №31 Галич І. В. Логоритмічне заняття "Осінь в гості завітала" під прекрасний музичний супровід провела з вихованцями вчитель-логопед ДНЗ №31 Горобець Л. І. ... Читати далі »

Переглядів: 437 | Додав: lgdm4 | Дата: 23.10.2019 | Коментарі (0)

ЩО ТАКЕ ІРЦ І ЯК ДО НИХ ЗВЕРНУТИСЬ, ІНКЛЮЗІЯ ВІД ДОШКІЛЛЯ ДО ВИШІВ — МОН ПІДГОТУВАЛО СЕРІЮ ВІДЕОРОЗ’ЯСНЕНЬ Детально перейти за посиланням

Переглядів: 233 | Додав: lgdm4 | Дата: 21.10.2019 | Коментарі (0)

Постанова КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 10 квітня 2019 року №530 "ПОРЯДОК 
організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти". Детально можна ознайомитися за посиланням

Переглядів: 270 | Додав: lgdm4 | Дата: 16.10.2019 | Коментарі (0)

В Чеській Республіці всю систему освіти регулює Закон про освіту, що набув чинності в січні 2005 року. Серед основних термінів у цьому Законі є визначення, хто такі учні з особливими освітніми потребами, та визначення окремих цільових груп учнів (з інтелектуальними, сенсорними або фізичними порушеннями, з порушеннями мовлення, зі складними порушеннями, з аутизмом, з особливостями у навчанні та труднощами поведінки, соціально незахищених та тих, що мають хронічні хвороби).

Закон акцентує увагу на вихованні обдарованих і талановитих учнів. У 2014 році в оновленому Законі про освіту представлено нове визначення цільової групи учнів з особливими потребами як учнів, які мають право на додаткову підтримку для реалізації свого права на освіту.

Нове визначення базується на інклюзивному підході й ґрунтується на «потребі в положеннях про підтримку», які повинні надаватися усім учням, чиє здоров'я та/або умови ускладнюють їхній доступ до освіти. Такі терміни як ... Читати далі »

Переглядів: 231 | Додав: lgdm4 | Дата: 16.10.2019 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 ... 9 10 »
Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Друзі сайту