П`ятниця
26.04.2024
06:21
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мій сайт
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 12

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Архів матеріалів

Дорожня карта для організації навчання учня з особливими освітніми потребами інклюзивного класу загальноосвітньої школи

Переглядів: 393 | Додав: lgdm4 | Дата: 21.08.2017 | Коментарі (0)

Дорожня карта для організації навчання та виховання дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивну групу дошкільного навчального закладу 

Переглядів: 321 | Додав: lgdm4 | Дата: 21.08.2017 | Коментарі (0)

Організація роботи асистента вчителя викликає чимало запитань, адже цю посаду вводять незалежно від кількості супроводжуваних дітей та категорій їхніх порушень. Уведення посади вихователя (асистента вчителя) для роботи з учнями з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах із інклюзивним навчанням передбачено Типовими штатними нормативами загальноосвітніх навчальних закладів. Відповідно до п. 8 Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах для забезпечення ефективності навчально-виховного процесу наповнюваність класів з інклюзивним навчанням становить не більш ніж 20 учнів. З них від одного до трьох мають певну категорію порушення. Узгодити графік роботи асистента вчителя Якщо асистент учителя працює на ставку — а отже у двох класах — йому необхідно узгоджувати свою присутність на уроках з: учителями-«предметниками» вчителем-дефектологом. Шукаючи відп ... Читати далі »

Переглядів: 476 | Додав: lgdm4 | Дата: 05.07.2017 | Коментарі (0)

Національна Рада реформ підтримала концепцію «Нової української школи» та рекомендувала парламенту прискорити розгляд у другому читанні закону «Про освіту».

4 грудня 2016 року на засіданні Кабінету Міністрів представили Політичну пропозицію «Нова українська школа». Цей документ — стратегія реформування середньої освіти до 2029 року.

Що це змінить – у матеріалі Громадського.

Переглядів: 396 | Додав: lgdm4 | Дата: 29.05.2017 | Коментарі (0)

Верховна Рада прийняла закон №6437 «Про внесення змін до закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг»

Переглядів: 362 | Додав: lgdm4 | Дата: 24.05.2017 | Коментарі (0)

Субвенція спрямовується на надання такої державної підтримки дітям, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах таких закладів, крім шкіл-інтернатів і навчально-реабілітаційних центрів. Це - сліпим дітям, з обмеженим зором, глухим, зі зниженим слухом, з тяжкими порушеннями мовлення, затримкою психічного розвитку, з порушеннями опорно-рухового апарату, з порушеннями розумового розвитку і дітям зі складними порушеннями розвитку, в тому числі із розладами аутичного спектру", - сказала міністр освіти та науки Лілія Гриневич. За її словами, ця субвенція спрямовується на проведення додаткових корекційних розвиткових занять, послуг, що визначаються індивідуальною програмою розвитку дитини, а також на придбання спеціальних засобів корекції розвитку дитини. "Тому це надзвичайно важливий крок для підтримки інклюзивної освіти на місцях", - наголосила вона.

 

Переглядів: 333 | Додав: lgdm4 | Дата: 20.04.2017 | Коментарі (0)

4 грудня 2016 року на засіданні Кабінету Міністрів представили Політичну пропозицію «Нова українська школа». Цей документ — стратегія реформування середньої освіти до 2029 року. Національна Рада реформ підтримала концепцію «Нової української школи» та рекомендувала парламенту прискорити розгляд у другому читанні закону «Про освіту»

9 змін

Щодо інклюзивної освіти

«Гроші ходять за дитиною»

Цей принцип фінансування створено для підтримки дітей з особливими потребами, які можуть здобувати освіту разом з іншими дітьми у пристосованих ... Читати далі »

Переглядів: 442 | Додав: lgdm4 | Дата: 20.04.2017 | Коментарі (0)

« 1 2 ... 6 7 8 9 10 »
Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Друзі сайту